Season 1Episode 22 The Lost Gorillas

The Guard helps two Gorilla princes return home.

 Comments

Simba Jones • 10 months ago

Talk about annoying.

Can't Think Of A Username • 10 months ago

They are annoying but I think you've gone full Fuli

Simba Jones • 10 months ago

Eh heh heh heh

Can't Think Of A Username • 10 months ago

Yes well I really don't see that humour in that
Ahh speak of annoying

JK

Simba Jones • 10 months ago

Kion • 10 months ago

Simba do you watch all the seasons of lion guard over and over I do because I love the lion guard

Simba Jones • 10 months ago

Yes

Kion • 10 months ago

Do you think there should be a lion king 4 in the next few years but not the realistic approach just animated film like in 1994 and 1998 and 2004 do you agree

Kion • 10 months ago

All the season are so good need a season 4 Simba ask kion if there can be a season 4

Simba Jones • 10 months ago

Sadly I can't ask him. But in my opinion there doesn't need to be a season 4. Maybe a little movie or something but no new seasons. The way it ended was perfect and I think it should be left alone.

Kion • 10 months ago

Lion king 1994 and 1998 VS Lion king 2019 Winner Lion king 1994 and 1998

Kion • 10 months ago

The creator of the lion guard said he wants to make a season 4 but he does not work for Disney anymore said times

Can't Think Of A Username • 10 months ago

Ford Riley does work for disney and the actors of Beshte and Ono said they'd be happy to make a season 4 but disney have said nothing

Bartek Konieczny • 10 months ago

Ford Riley no longer works for Disney because he had a contract for only 3 seasons Disney said he was not interested in season 4 and that he liked how the show ended in season 3

Kion • 10 months ago

What about the voice actor for kion

Can't Think Of A Username • 10 months ago

Idk I don't think he said anything

Kion • 10 months ago

Kion's voice actor most likely wants there to be a season 4

Can't Think Of A Username • 10 months ago

I hope so

Kion • 10 months ago

If thay are makeing season 4 it would probably come out in 2021

Kurt Scicluna • 5 months ago

kinda late for that

Can't Think Of A Username • 5 months ago

yeah

Simba Jones • 10 months ago

Hm

Kion • 10 months ago

Dad can you check out my channel
https://m.youtube.com/chann...

Can't Think Of A Username • 11 months ago

Wow the forest hog fights better than Janja

cocomocandy • 10 months ago

lol

Can't Think Of A Username • 10 months ago

Yeah ikr

cocomocandy • 10 months ago

though janja fights atleast a little bit more better than the forest hog

Can't Think Of A Username • 10 months ago

Idk at times Janja does but sometimes he doesn't fight just run
You can't really blame him that much because the roar is virtually impossible to beat
But then the forest hog fought well

Kion • 10 months ago

Hi cocomocandy

cocomocandy • 10 months ago

hi

Kion • 10 months ago

Have you watched all my latest videos

Kion • 10 months ago

How are you likeing my channel so far

cocomocandy • 10 months ago

it's good is it King Kion - Of the Tree of Life

Mya Searles • 11 months ago

Big fan of the lion guard

Can't Think Of A Username • 11 months ago

me too

cocomocandy • 10 months ago

me 3

FuliTheCheetah • 1 year ago

Haha! I would prefer BABOONS over these guys! I mean, seriously? Does anyone here agree? Anyone?

Alyssa Sanchez • 1 year ago

Fuli, is that really you? I can't believe this is actually happening! I'm a HUGE fan of The Lion Guard and you as well!

FuliTheCheetah • 11 months ago

Hey there! :)

wildfire • 11 months ago

please you don't think 'fuli the cheetah' is really real do you? she's a fake she's just pretending to be fuli and if she was fuli the cheetah which is animal how would you type

Can't Think Of A Username • 11 months ago

Like Beshte's dad says, ''live long enough and you'll see everything''

Can't Think Of A Username • 11 months ago

Wow never thought I'd hear (see) that

Alyssa Sanchez • 1 year ago

Fuli, is that you? I'm such a huge fan of your show! So sorry to hear the show ended. Personally, yes, I would also take the baboons. I hope another season of Lion Guard gets made soon.

Just_a_Russian • 1 year ago

I would prefer baboons to some humans. Especially, to some tourists

FuliTheCheetah • 1 year ago

Yeah. Yeah I can see that.

Just_a_Russian • 1 year ago

See what? Tourists?

FuliTheCheetah • 1 year ago

No, how you like using the word "Baboons" as a degrading term, or insult. No offense, baboons, but actually, I meant offense.

Just_a_Russian • 1 year ago

What would you prefer? To see humans in the pride or baboons?)

FuliTheCheetah • 1 year ago

i'm used to dealing with baboons, but humans, no. So unfortunately, I must pick baboons out of the two options.

Simba Jones • 1 year ago

Humans are alright. You just gotta learn how to deal with them.

Season 3

Season 2

Season 1

Recent Comments